2. Drugi i trzeci dzień hsgd(-0,1kg)

Cześć wszytskim! 
Wczorajszy bilans tak jak się spodziewałam wyszedł w miare ok, wyszło 734/800, jednak przez zajęcia do pozniej godzimy zjadłam wszystko o 22 :)))), stad tez taka mała zmiana na wadze, jestem tego świadoma i nie będę zawracać sobie tym głowy.

*****

W komenatrzu dostałam pytanie odnośnie wariantu diety jaki stosuje, wiec wkleję tu zdjecie. 
Jest to opcja która stosowałam kiedyś, dlatego się na nia zdecydowalam, choć wiem, ze są 30 dniowe oraz chyba hsgd extended i trwa 90 dni, o ile się nie mylę.

Mam lekkie obawy co do weekendow, mieszkam z moim facetem i zawsze gdzieś wychodzimy zjeść w sobotę i niedziele albo gotujemy coś wspólnie. Na szczescie(?) dziś pogoda jest okropna, wiec coś wymyśliłam i zostaliśmy w domu. Choc później i tak widzimy się ze znajomymi, ale na pewno się nie złamie. 
Obiad wyszedł dość kaloryczny, ale poza tym piłam dziś tylko kawe, wiec limit się zgadza!
Rano: 2 razy kawa z mlekiem owsianym(6+64)
Na obiado kolacje zrobilismy wspolnie makaron, porcja miała 477 kcal
Teraz pije sobie kawke(3+42)
i mam zamiar zjesc jablko(99)
Co w  sumie da rowne 700/900 kcal
I 1,5 wody, choć na pewno wypije jeszcze dziś więcej.
Jeśli ktoś jest ciekawy czemu mam tak dokładne bilanse, to używam apki fitatu , nie wyobrażam sobie bez niej życia, serio🙃
EDIT: zjadłam dwa  jabłka, a nie jedno jak planowałam, dlategow zakładce „jak idzie mi dieta” jest teoche inny bilans 753/900


Może jest tu ktoś kto chodzi na silke? Zastanawiam się nad tym od jakisgos czasu, ale nie mogę się przemoc, jak u was wyglądały początki? Zaczynaliście od treningów z trenerem czy ot tak poszliście i zaczęliście cwiczyc? ❤️

 na razie ćwiczę sobie w domu z lekkim obciążeniem i na stepperze plus hula hop, ale nie jest to jakiś wielki wysiłek i czuje, ze potrzebuje czegoś wiecej

Komentarze

  1. jeśli jest dieta 5:2 czyli 5 dni normalnie 2 dni w diecie, to Ty możesz mieć 2:5 haha czyli 5 dni diety 2 dni z przymrózeniem oka... poza tym w skali miesiąca to i tak więcej dni na diecie :) więc ja bym się nie przejmowała weekendem z facetem.. no i zawsze możesz go na mówić na dodatkowe ćwiczenia w weekend we dwoje i będzie dobrze :) trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jakim cudem nie trafiłam tu wcześniej, ale jestem (no i muszę dodać bloga do listy czytelniczej) :D
    Potwierdzam fitatu jest najlepszą aplikacją do liczenia kalorii (i nie tylko).
    Co do siłowni to moje doświadczenie wygląda tak - przechodziłam obok kilka razy 😂 wiec w tej kwestii niestety nie pomogę

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko jak ja kocham czytać twoje wpisy, wydajesz się taka pozytywna i... nie przesiąknięta tym światem. Kocham to!!!! Jeśli chodzi o silke ;) to ja się tam czuje złe, zrezygnowałam po miesiącu i zaczelam cwiczyc w domu z aplikacja sweat od kayla itsines. Cwiczenia męczące ;) ale mam nadzieje na fajne efekty. Napisze o tym osobny post u mnie i daj mi znać co o tym sadzisz boje się ze przez cwiczenia będę musiała zwiększyć ilość jedzenia żeby mieć na to sile i nie umrzeć hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ,że nie chcesz być chora i że masz pozytywne nastawienie do odchudzania. Przy obranej diecie może i nie schudniesz szybko, ale za to masz szanse schudnąć trwałe i bez powikłań umysłowych. Serdecznie Ci kibicuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę sie, że bilanse ci się udają. Trzymam kciuki dalej :)
    Dodałam cie do mojej listy czytelniczej więc zapewne jeszcze tu zajrzę ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas rozważam pójście na siłownię. Ale z pieniędzmi trochę krucho. Więc muszę się przełamać i zacząć oszczędzać.
    HSGD jest bardzo miłą i fajną dietą.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za wsparcie, słońce! Miłego dnia ❤️

Popularne posty z tego bloga

5. 7 i 8 dzień HSGD(-0,3kg)

1. HSGD (-0,6 kg)

Zaczynam.